BsraC 12+2 haftaya girdik çok şükür 🤲🏻 Ama mutfaga girememe hiçbişi yemek istememe, yiyince ayrı mide bulantısı, yemeyince ayrı mide bulantısı fazlalaştı gibi nolacak bu şekilde yaşayan var mı sizin nasıl geçiyor kızlarr.?
BebegimleYeniHayat_34 12+6 dayım çok şükür iyiyim ilk haftalar bende çok kötüydüm sabaha kadar mide bulantıları istifra etmeler ama ben şükür şuan yaşamıyorum onsıkıntılaro maşallah 10.haftadan sonra atlattık ama mide bulantısı bebeğin sağlıklı olduğunu gösteriyormuş doktorumuz öyle dedi geçicek yani merak etme tuzlu çubuk leblebi günü atıştırmalılar yanında olsun hep 😌
BsraC BebegimleYeniHayat_34 valla sen iyi zamanlara gelmişsin bende de tam tersiydi aslında o haftalarda hiçbişiyim yoktu daha anca anca geliyorlar ☺️