31 haftalık hamileyim …Sol bacak arası kasıktan aşağı doğru çekilmeye benzer tarifi olmayan canımı acıtan bir ağrı var bu normal mi? Sizden bu durumu yaşayan varsa bilgisi olan varsa yazabilir mi? Ben doktora sordum normal dedi ama bende normal denilecek bir ağrı deil 2 ,5aydır var bu durum … çevremede sordum bu durumu yaşayan yok