Alfabeta Nasıl gidiyor 21. Hafta kızlar ? Ptesi detaylıyıı dört gözle bekliyorum🤩 tetenoz olmadım hala sağlık ocagı aramadı hiç. Doktora sorup ona göre yaptırıcam. Geç kalmışmıyımdır ?
19951993 Alfabeta merhaba canım valla mide yanması ve kramplar oluyor arada onun dışında iyi ben tetanoz oldum
esengl_ Alfabeta benim de bir sonra ki pazartesi detaylım . Tetonoz oldum ama canım sen neden olmadin ki daha bunun ikinci üçüncü dozu var geciktirme daha fazla 😘
Alfabeta esengl_ sağlık ocagı zamanı gelince arıcam dedi hiç aramadılar bende zaten ptesi doktora gidicem diye ona sorsrım dedim