Hulya- Kızlar akıntı için günlük ped kullanıyordum ama kullanmamam gerekiyormuş siz neler yapıyorsunuz akıntınız için?
Frdugr0212 Hulya- neden kullanmamak gerekiyormus.ben 37. Haftamdahom hep gunluk ped kullandm bu zsmana kadar ??
Elfynsmr Hulya- bol bol çamaşır değiştiriyorum 😁 bide yatmadan 2 güne bir sebamed intim yıkama jeliyle yıkıyorum mantar oluşumunu engelliyo çünkü akıntı çok olunca mantar enf olmak kolaylaşıyo sürekli nemli kaldığı için
ilknr_ylmz94 Peçete ve günlük ped nemli kaldığı için mantar ve enfeksiyona sebep oluyo ben pamuklu bez ütüleyip koyuyorum hem sağlıklı hem temiz
momteacher Günlük ped enfeksiyona sebep olabiliyor sürekli kullanınca, ben sürekli çamaşır değiştiriyorum, çok oluyor akıntı🤦🏻♀️