gulcingulcin Minigimm2020 Benim 40 haftayı geçmişti hala doğum belirtim yoktu.Doktorum artık daha fazla beklemeyelim plasenta yaşlanmaya başlamış demişti
Mirayse1 Minigimm2020 canım artık bebeği besleyeniyor kireçleniyor ama doğuma yakın oluyor gebelde. Benm 38-39 da baslanmıstı yaslanmaya
Sevde13_ Kaç haftaliksin canım ? Ilk gebeligimde yaşadım 35. Hafta da doğum yaptım zehirlemeden dolayı. O zaman benimde yaşlanmaya başlamıştı ve 1 hafta içinde bebeğim hiç kilo almamıştı yaşlanma olduğu için.
Minigimm2020 Sevde13_ 2 hafta icinde 400 gram almıştı 35 haftaligim şuan . Plesanta yaslanmasindan mi zehirlenmeniz oldu
Mirayse1 Minigimm2020 canım tam yaslanmamıstır zaten yaslanma baslagıcındadır 35sen korkcak bişi yok normal.
Sevde13_ Minigimm2020 yok benim tansiyon problemim başladı protein kaçağı vs. Ama aynı zamanda yaşlanma da başlamış bebeğe besin gitmiyordu
Sevde13_ Ciddi bir sorun olsa söylerdi o zaman doktorunuz. Hayırlı zamanda hayırlısı ile alın inşallah yavrunuzu kucağınıza ❤