Zehra333 canım inşallah pozitiftir seni çok uzun zamandır görüyorum biliyorum burda kayıplarının falan da bu gebelik testlerine güvenme en sağlıklısı kan ver kanda çıkmazsa üzülme , ümitleniyor insaan test silik çıkınca ama sonra kanda bişey çıkmazsa üzülüyor insan . İnşallah vardır gerçekten hakkında hayırlısı olsun