Aysesen80 Kizlar gunaydinn 😚 simdi muayeneden ciktim da 35+3 gunluk hamileyim bugunki kontrolde bebegimin kafasi 38 karnı 36+2 bacakları da 36+1 cıktı yani kafasi yaklsk 3 hafta onde gorunuyor ama hicbir sorun yok dedi simdi sorum şu. Bu sekilde olup normap dogum yapan var mı ? Doktor ilerleyen haftalarda boyle olursa sezeryana aliriz yoksa cok dikiş veya yırtılma olabilir dedi de basina bu durum gelmis olan var mi ? Doktor normal sorun yok dedi ama 3 hafta onde olunca ister istemez kaygilandim.. genel gebeligimde 36+6 cikti yani o da bi 10 gun ilerde gorunuyor
Funda007 Aysesen80 canım benim kizimda 2 hafta öncdeydi kafası sorun olmadı kafası normal normal dogumada engel değildi
altgtg Aysesen80 benim de 34. Haftamdayken kafası 2 hafta öndeydi şuan 37. Haftamdayım ve doktorum normal olduğunu söyledi üzülmeyin Allah’ın izniyle sizinkide düzelir. Hayırlı doğumlarınız olsun 🙏
Mihrimah41 Aysesen80 bnm oğlumda da öyleydi şimdi kızımda da öyle. Oğlum 3900 normal doğdu. Kafası biraZ zorladı ama şükür sıkıntı yaşamadık. 40+4 olmuştu ama epey büyümüştü. Şimdi dua ediyorum kızım 38de filan çok büyümeden kendisi doğsun diye ☹️☹️
Nur38 Benim bebegiminde kafasi onden gidiyor doktor bir sorun yok boyu biraz kisa kefir, sut, yogurt, muz bunlari tuketmeye dengelemeye calis dedi acikcasi bende bi endisedeyim, insallah bir sorun yoktur saglikla alirsiniz kucaginiza 🤲🏻🤲🏻
Aysesen80 Nur38 diger yerleri dengede canim ama kafa 3 hafta ilerde resmen cok dagilir asagisi dikis cok olur deyince tirsmadim degil :(
anilece Ben de bu konudan muzdaribim canım. Bebeğimin kafası 33den beri hep 2-3 hafta önden gidiyor. 37+3 üm, dün doktora gittim bebek kafası 40+ larda görünüyor çapıda çevresi de. Çapı 9,94 olmuş. 10 olunca direkt sezeryan sebebiymiş. Ayrıca bebek hiç aşağı inmedi yani kanala giremiyor sanırım. Doktorum sancılarını bekle istersen ama ben kanala bile gireceğini düşünmüyorum dedi yani. Mecburi sezeryan olacağım yani. Çatım müsait aslında ama çocuk kanala bile giremiyor🤷♀️ Bi şekilde kanala insede sıkışmasından falan korkuyorum. Kilosu da 3600 olmuş. 24ünw sezeryan yolu göründü bana maalesef. Normal çok istiyordum….
Aysesen80 anilece sanirim benimde oyle olacak :( dedginiz gibi olursa o zaman 40i hic beklemim 38 39 da alsin sezeryana beni
Aysesen80 altgtg insallah bidahaki kontrole gittigimde sizin gibi duzelir benimde kendisi normal dogum pozisyonundayken sezeryan da olmak istemedm ama sagligi icin ne ise o olacak orasi baska
Mihrimah41 Aysesen80 tabi canm tamamen anatomiyle ilgili ama sezaryen dikişiyle karşılaştırma çok çabuk iyileşiyo hiç anlamıyosun. Sezaryende kat kat dikiyolar. ☹️
Yelizonan Bende 36+ 2 deyim ve sizinkiyle hemen hemen aynı şeyleri söyledi doktorum kafa yapısı olarak.Bende kendimi normale adapte etmiştim ama sezeryana da etmeye başladım artık
Aysesen80 Mihrimah41 ilk dogum olacak canim o yuzden pek bi tecrubesizim ama olursa normal deneyecem olmazsa nasip.. ben apandisitten ameliyet olmstm o bile kac zamanda iyilesti sezeryani dusunemiyorum