Nsl Merhabalar kızlar 14.haftamdayım Lierac krem kullanıyorum. Göbek ve göğüs etrafında ara ara kaşıntı oluşuyor. Çatlak kaşıntı yaparmış ama çatlak oluşumu için 14. hafta erken degilmi 😒 Lierac yeterli gelmiyor mu? Erkenden böyle olan var mı?
Womane Nsl gogus kasinti aman Allah im ben 16 haftaligim uzun zamandir kasintim var. Gogus ucum kabuk dokuyor. Resmen dayanilmaz bir kasinti surekli bebe yagi sursemde yok gecmedi ayva cekirdegini denicem bakalim☹
Cemoss Nsl tatlm catlama icin erkn veya gec degilde kilo alımıninda fazla olmasi gerekiyo gerilmekten çatlıyo insan zaten alerjin olablr bnm alerjim var mesala bnde kullnmyrum lierac aldm duruyo oyle 🙂🙂
Nsl Bebek yağı rahatlattı beni biraz baya nemli kalıyor 👍 ayva çekirdeği doğum sonrasında da çok işe yarıyor emzirirken👌👌
Nsl Cemoss 14. Haftam ve 2 kilo aldım sadece canım ama öncedende catlaklarım var bacaklarımda diger bölgelerdede olur diye korkuyorum 3 aydan itibaren lierac veriyorlar kullan bence😌 icim rahat ediyor benim kullaninca😅