Zeynep5353 benim 140 kiloya yakın yengem bile doğurdu tek sebep o değildir bence detaylıya başka doktora gittim kiloma laf edip durdu ama ben gayet iyi hissediyorum ne olcaksa olsun 🤷🏼♀️ Bu arada yengemin üçüncü hamileliğiydi ve en rahat bunu doğurdum deyip duruyor dikişleri bile hemen iyiyleşmiş izi bile kalmamış o yüzden dert etmiyorum ben normalde adet görmüyordu yengem 18 senedir de çocuğu olmuyordu korunmuyordu olmaz diye sonra çalışmaya başladı çalışınca hem beden hem psikolojik olarak rahatladı ve adet görmeye başladı sonra bi baktık ki hamile 😂