Ser11 Selam kızlar bebegimin kilosu artması üçün ne yiye bilirim . Kilo alması için ne oneriyorsunuz .
Fulyazorlu30 Ser11 benim bebek 37 haftada 4150 gr cnm önerebileceğim mutlaka 2 yumurta kahvaltıda ve bol kaşar öğlen arası muz ve sonra badem süt iç yoğurt ye akşam sebze olur et olur bulgur pilavı tavuk olur bunlatdan ye semizotu ıspanak ceviz bunlar çok kilo aldırıyor cnm
Ser11 Fulyazorlu30 inanın ne süt ne yumurta ne yoguurt ne sebze ne tavuk tuketmisim . İlk gebeligimde çok dikkat edərdim .. bu gebelikde gic bir şey tuketemiyorum. Anlayacaginiz abur cubur😔😔😔😔☹️☹️
Ser11 Fulyazorlu30 bide canım çikolata falan tuketiyormusun kaç kilo aldınız. Ben 11kilo almışım doğuma kadar çok alman istemem
Fulyazorlu30 Sibel122 yazdım canım yukarıya bak istersen 😇ve hepsi sadece bebeğe kilo aldıran besinler ben 10 günde 500-600 aldırmıştım 1 haftada 250 gram almıştı dün gittim en son işte öyle dedi doktor
merve5051 32 haftalık gebeyim 31 haftalıkken 1550 gr demişti doktor ama zayıf gibi geliyor bidahaki randevuya inşallah almış olur elimden geleni yapıyorum günlük süt , ceviz , muz, pekmez falan yiyorum inşallah alır bebeğim kilo