Merhaba canım anneler ben bile doğurdum diyorum çünkü normalde çok canım tatlıdır ve inanılmaz pimpirikliyimdir. Dokuz ayımın ilk üç ayı pek iyi değildi grip gibiydim ve inanılmaz halsizdim bir de pandemi dönemine girince evden hiç çıkamaz oldum. İkinci 3 ayım daha iyi geçti eşimin ailesinin yanına gittik yazın bir kısmını Çanakkale’de geçirdik her şey yolundaydı ama ben hala bebek iyi midir hareket ediyor mu diye diye sorun yapıyordum. Son üç ayı da kendi ailemin yanında Antalya’da geçirdik eşim ev taşımak için bir iki hafta yalnız bıraktı bizi ama ailemin yanı olunca pek sorun yapmadım. Doğum için annemin çalıştığı hastaneye tanıdık bir doktora gitmeye başladık 32.haftada. 35.haftada suyumun azaldığını öğrendim ve tabiki benim gibi pimpirikli bir insanın dünyası başına yıkıldı benim yüzümden mi ben mi sebep oldum diye düşünüp durdum doktorum su içmeyi arttır diyordu ama zaten 3 litre içiyordum.peki suyum azalırsa ne olur dedim erken alırız bebeği dedi. Doktordan döndükten sonra eşim başım çok ağrıyor ilaç da etki etmedi ikinciyi mi içsem deyip bi yandan bana moral vermeye çalışıyordu sonra kendi annesiyle konuşup bana annem bebek çok küçük sakın aldırmayın daha diyor dedi ben de ne aldırması su sınıra dayanırsa alınacak zaten dedim aa öyle mi ben bugün yarın alınacak sandım neyse başımın ağrısı geçti dedi meğerse her şeyi yanlış anlamış sen niye bu kadar üzülüyorsun o zaman dedi :) neyse biz kontrolleri sıklaştırdı artık 3 günde bir gidiyordum suyuna bakıyorduk tabi ben bu sırada her gün havuç suyu ayran çorba ne duyduysam uyguluyordum çok şükür daha fazla azalmadı ve doktor artık riske girmeyelim 38+5 ye alalım dedi tamam dedik ve 07.09.2020 ye gün aldık pandemiden dolayı ziyaretçi yasaktı sadece yanımda annem ve eşim kalacaktı doğumdan bir gece önce çok heyecan yaptık ertesi gün saat bir buçukta gittik doktor beni tanıdığı için genel anestezi yapalım dedi hayır dedim o anı yaşamak istiyorum tamam sen bilirsin dedi ve odamıza yerleştik serum takıldı hemen sonra sonda takıldı o biraz acıdı ama ben zaten acır diye düşünüyordum hep canım tatlı olduğu için. Sonra beni ameliyathaneye götürdüler spinali hiç hissetmedim anestezi doktoru çok tatlıydı zaten. Sonra yattım ve kendi doktorum geldi başladılar ben hemen açıyor dedim anestezi doktoru durdurdu emin misin sadece hissediyor olabilirsin bacaklarını kaldırmaya çalış dedi ve kaldıramadım gerçekten acımıyordu aslında sadece hissediyordum on on beş dakika içinde de bebişim doğdu ve ağlamaya başladı tabi ben de temizleyip getirdiler yanıma çok güzeldi ve minikti her şeye değerdi. Artık bir kız annesiydim. Dışarda da annem önce kızımı getirsinler de bebek gelir zaten diyormuş ben kendi bebeğimi düşünüyorum o da kendisininkini. Ve bebeği götürdükten yaklaşık 20 dakika sonra ben çıktım sanırım anesteziden dolayı titriyordum odaya bi gittim bebeğim babasının kollarında uyuyor sonra hemen bana verdiler emzirmem için sütüm hala az geliyor mama takviyesi yapıyoruz ilk 3 gün de oturup kalkmam zordu ama dediğim gibi benim canım fazla tatlı sanırım.uzun oldu hakkinızı helal edin herkese hayırlı doğumlar diliyorum çok güzel bir duyguymuş Allah’ım isteyen herkese nasip etsin inşallah