MiniKaya Tugcngz dün gardrobunu aldık bugün odasının boyası bitecek yarın kuracağız inşallah artık hafta içide kıyafetlerini yerleştiririm gerçi daha alıncak çok şey var aama biyerden başlamak lazm geç bile kaldm 😀
sukayhanacar Tugcngz 31. haftadayız her şeyi hazır odası kıyafetleri bitti. çok ufak tefek şeyleri kaldı bezi falan gibi onları da bu hafta sonu halledicez
Nezosikra Tugcngz bende 30+1 günlüğüm ama daha bişey almadım 🙈🤪gec mi kalıyorum acaba bide bebegimde 1 hafta gelişim geriligi varmış basina böyle bişey gelen oldu muki🤔😮çok tedirginim 3 üncü gebeliğim diger kızlarımda bi sorun olmamıştı
bebegim_28 Tugcngz 32 haftalık olcaz yarın 3 4 gün önce yıkadım kıyafetlerini oda yapmayacam park yatak aldım 3 yaşlarında inşallah genç odası takımı alıcam bebek bezi ıslak mendili falan kaldı sadece
berenyigit06 Dün akşam yıkadım makinede bebek programında serili şuan kuruyorlar bugün ütüleyip hazırlıcam çantamızı ne olur ne olmaz hazır dursun kenarda ekmek istemez aş istemez😃🤣pazartesi 33 haftalık oluyorum☺️
Tugcngz berenyigit06 tabi hazırda duraun hic birşey olmaz bende valiz siparişi verdim geldinde kısmetse bende valizi hazırlayıp beklicam inşAlalh saglıkla gelsinler
Gonca2535 32+3 odası kıyafetler hazır 34 te yıkayı ütüleyeceğim erkenden hazırlamak istemiyorum toz olur valizde kokar diye sonra bebişkoyu bekleyeceğim🥰
Tugcngz Gonca2535 bende 31+2 oldum yıkadım ütüledim yerleştirdimm ufak tefek gelecekleri kaldı kısmetse
Tugcngz sukayhanacar bende 31+2 oldum yıkadım ütüledim gardolabunı yerleştirdim ufak tefek gelcek şeyleri kaldı hayırlısıyla
Tugcngz Nezosikra düzelir belki ama yawaş yawaş hazırla bence burda okuduguma duyduguma göre bazen erken alınabiliyor
Unlukacar Nezosikra canım tedirgin olma 1 hafta önde yada geride olmasında sorun olmuyor dedi doktorum bizde 1 hafta ilerideyiz hamileliğimden beri
bsrkn Nezosikra 1 hafta geriden gelmesi gelişim geriliği sayılmaz ki kuzum. en az 2 hafta geriden gelmesi lazım gelişim geriliği demek için. üzme kendini. protein ağırlıklı beslen aradaki makası kapatır inşallah
Merve_seda Nezosikra sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım. Bu bebişin cinsiyeti nedir ? Bende bir ay önce doğum yaptım benimde bebeğimde hep bir hafta gerilik vardı ilk çocuğumda öyleydi çok şükür bir sıkıntı yok. Doktor ili haftayı geçerse sıkıntı var dedi. Bir de zayıflar sadece
Askmm Tugcngz daha hiç bir hazırlık yapmadım inanki Tugcngz hangi deterjanları kullandınız ben daha başlamadım yıkamaya 31 olucam bende
sukayhanacar Tugcngz tek eksik artık kendime bişeyler almak 😂 bu dönemde zaten hastane süsüdür falan olmuyo kimseyi de kabul etmeyi düşünmüyorum ne hastaneye ne eve o yüzden kendim için olan kısmı çok kasmadan halledicem umarım😂
gozdelilip Biz de minik mercimekle 31+3 deyiz🥳 Heyecanla bekliyoruz kıyafetleri yıkamadım henüz deterjana karar veremedim önerisi olan nedir minoris marka duydum tavsiye edilen 🧐 odası hazır bi kaç eksikleri var ama sanki bana daha çok eksik varmış gibi 😅
MiniKaya gozdelilip green clean aldım ben canım içeriği temiz olduğu için leke çıkarıcıda minoris alıcam o çok tavsiye edildi ama eğer beğenmezsem onuda grean clean almayı düşünüyorm
Unlukacar Tugcngz benimde 32+1 deyim canım tüm hazırlıklarım bitti valizimizi de hazırladık ne olur ne olmaz diye şimdi oğluşumun sağlıkla gelmesi için gün sayıyorum 🥰🥰
Tugcngz sukayhanacar bende öle yaptım bi picama takımı aldım bitane daha alıcam picama takımı terlik tac aldım okadar zaten kimse gelmicek
gozdelilip MiniKaya nerden aldın minoris de sadece internet sitesinden alınıyor ben böyle markete gittiğim de bulabileceğim bir şey istiyorum ama yok maalesef çok da hassas alıştırmak istemiyorum bebeği kafam karışık
Nezosikra bsrkn valla baya tereddüt ettim canım açıkçası inslalah 2 hafta sonra gittiğimde kapanır açıklık
bsrkn sanırım bitek ben hazır değilim 🙄 3. çocuğun vermiş olduğu rahatlık mi acaba 😅 ama ben toplu halde bu hafta yapmayı planlıyorum alışveriş meselesini