Zeynep_58429 günaydın 😊 ben çalışmıyorum. Bütün gün evdeyim. Bol bol vucudumu dinleme fırsatım oluyor. Evimde hareketli bi hayatım yok. Kedilerim kitaplarım ve müzik pikabim var. Ben stresten tamamen uzak biriyim. Bu dinginlik algılarımı acıyor. 13. Haftadan beri kızımı hissediyorum. Ama çalışan yoğun stres altında gürültülü aceleci bir hayat yaşayan biriyseniz muhakkak algılarınız yavaşlayacaktır. Büyük şehirlerin kötü yani 😕
Kendini ve vücudunu dinlemeye çalış özellikle yemeklerden 1 saat sonra. Yani besinler bebeğe geçmeye başladıktan hemen sonra
Umarım hareketliliği fark edersin 🤗