glsm-tzcn Doğum ve muayene ücreti hakkında bilgisi olan varmı acaba doktor tavsiyesi olan yeni taşındıkta evime orası yakın eğer önerebileceğiniz varsa hanımlar.
Burcin-98 glsm-tzcn doğum paketi varmış sanırım tam sormadım ama bi sekreter söylemişti fotoğrafçı ve oda süslemesi ile 4600 falan demişti canım
ozgultrkk glsm-tzcn çok gereksiz pahalı bence egepol ordan bin kat daha iyi Gülçin adında bir doktor var 5 haftalık hamileyken kalp atışı yok diye beni kürtaja yollamak istedi bir hafta daha beklemek istedim bak sana bişey olur falan filan beklemek iyi değil muhabbeti yaptı bir hafta sonra gittik yavrumun kalp atışı başlamıştı şimdi 10 aylık oldu oğlum , sonra dedik eşimle kim bilir kaç kişinin canı yanmıştır bu olaydan dolayı diye bri daha o hastanenin kapısından bile geçmedik
Burcin-98 Merhaba canım…ben oraya gidiyorum Feyza Arman Çaldır hanım a, 150tl muayene ücreti suanlık memnunum,çok temiz bir hastane için o konuda rahat olsun:)
Gonca2535 Burcin-98 zam mı geldi ben 8 aydır gidiyprum muayene 120 doğum 4200 dediler? En son bu ay başı gittim
Fcansu Burcin-98 valla ben her hafta gidiyorum ya ikili test oldum kan verdim sonuç bekliyorum ense iyi demişti ama burnu söylemedi sende nasıl durumlar cinsiyet bizi neler bekliyor hiç bilmiyorum ilk benim senin bende kasik ağrısı çok oluyor karnım çok gergin vallahi çok zor muş
Burcin-98 Fcansu benim de karnım çok gergin ayağa kalktığımda kaşık ağrılarım oluyor aynıyız canım..ben dün aldım sonucumu ikili testin çok şükür normal çıktı herşey cinsiyet içinde birşey söylemedi aydan aya gidicem artık doktorum da öyle söyledi heyecanla cinsiyet bekliyorum bakalım bende:)) umarım bebişininnnn sonuçları da güzel cıkar canım içini ferah tut
HavvaDonder Fcansu canm ben de Tınaztepe ye gidiyorum ben de esin kasap a gidiyorum. 28 Eylül de ikili testim var. İkili testi ne kadara yaptırdın??
Burcin-98 Fcansu sağolasın canım bende başından beri kız hissediyorum ama herkes erkek diyip duruyor ultrason resmine bakıp:) Sağlıklı olsunlar da gerisi hiç önemli değil🙏🏻
Burcin-98 Gonca2535 daha pazartesi gittim kontrole ve bende 120tl ye gidiyordum sordum ve zam geldiğini söylediler ne yazik ki