Oznur8990 Merhabalar ben şuan 36+6 yım bebeğimin suyu çok azalmış pazartesi doğuma alıcak Dr um . Benim gibi 37 de doğuran var mı bebekte bir sıkıntı olmaz inşallah
ttuceee Oznur8990 37+3 de doğurdum 3.330 doğdu bir problemimiz olmadi 37 haftalik zaten gelişimini tamamlamış oluyor
minik10eller Oznur8990 36+1 de suyum geldiği için doğum yaptım 2550 gram yanımda şu an çok şükür sıkıntı olmadı inşallah sizin de olmaz
Zuhal1 Oznur8990 valla canım benimde merak ettiğim soruydu şuan 35+6 😔idrarım da Protein kaçağı görüldü ondan dolayı hastanede yatıyorlar eğer diğer tahlillerde cıkarsa protein kaçağı bebeği erkenden alacaklar
Hashasim2020 37 erken doğum olmuyor artık canım kilosu ve gelişimi nasıl Allah’ın izniyle birşey olmaz 35ler bile küveze girmiyor çoğu
Oznur8990 Hashasim2020 gelişimi haftasıyla uyumlu sayılır biraz zayıf olucak ciğerleri geliştiyse kalmaz inşallah
minikkalplim ablamında dogumu bole oldu yigenimin bir saglik sorunu yoktu hemen taburcu oldular hayirlisi ile sende saglikla kucagina al insallah❤️