Kizlar Persembe gunu dogum yaptim. Dun oglen evimize ciktik. Bebegim evde nobet gecirmeye basladi. Benim,abimin,babamin,yegenimin de gecirdigi epilepsi gibi bir rahatsizligimiz var bizde abimle 3 gunlukken gecirip ilac kullanmisik. Dun aksam acile gittik. 1 gunluk yavrumu yogun bakimda birakip eve geldim. Allah rizasi icin dua edin bian once kavusayim kuzuma. Hepinizden dua bekliyorum. Rabbim kimseyi evladindan ayirmasin.