Çok normal. Benim de arasıra ağrıyor. Malum ilaç da alamıyoruz. Ben china oil kullanıyorum. Çin yağı. Mükemmel birşey. Hem doğal nane yağı hem de Hızla geçiriyor baş ağrısını. Tavsiye ederim. Ama mutlaka china oil yazan sarı şişelerden alın. O daha etkili. Aktarlarda olan yerli üretim çin yağları daha az etkili