Herkes gibi bende bütün doğum hikayelerini okuyor,instgtamdan doğum videoları izliyor ve merak ediyordum nasıl olacak diye bazı hikayeler aciliydi bazıları çok kolaydi. Rabbim insallah herkese hepimize bütün hamile olup doğum yaoacak kardeşlerime kolaylık versin zorluk yasatmasin. Hadi gelin erkenci böcük nasıl oldu anlatayım 🙈❣️
Kizlar normal doğum pozisyonundaydi bebeğim 29 dan beri hiç bir sorunumuz yoktu 32 den sonra geceleri sancılarım başladı ama yalancı sancı ve doğuma hazırlık sancısı gibi tarzda düşündüm. Fakat 35 de nst de sancılar 100 gösterdi ve uykusuz ağrılı kusmali günlerim başlamıştı. Dr sancini kesmiyorum doğum yap dedi çünkü ağrıyı herşeyi hissediyorsun 1 cm açılma var dedi eve gönderdi. Kanama,5 dk da 1 dk süren ağrılar olmadığı sürece gelme dedi evde çekmeye çalis. Ben evde çekiyorum temizlik,squat,comelkalk yürüyüş hep yaptım. En son sancilandik ve hastaneye geldik sancılar yüksek vuruyor ben acıyı rahat karşılıyordum. Sonra Dr ebeye dedi yarın aç gelsin eseryan yapalım kadın sancıyla gezmesin tamm dedik ve dün konuşmaya geldik hastaneye aç şekilde sancı yine var nst bayağı çıkıyor. Suni sancı,fitil falan verip başlatılmasını istedim. Doktorum bana bebeğin başı yan dönük bakalım aşağıya doğru düzeltmiş mi dedi ona göre konusalim. Baktık ki bebeğim yan yanmış normal doğum pozisyonunda ve kalp atusiy biraz oluyor biraz duruyor gibiydi hocamız hemen ameliyata alalım dedi hazırlıklara başladık. Çok korktum çünkü ilk defa ameliyat olacaktım eşim askeri personel gelemedi ilk dogumuk ve yeni evliyim😕 saat 12.30 gibi hazırlandım ve ameliyata indirdiler,ameliyathane içinde beni çok neşeli karsiladilar. Tansiyon EKG cihazları hep takıldı spinal oldum boynumu egmemi ve oynamamami söyledi anestezi doktoru. Sıcaklık karıncalanma başlayınca hemşireler sondayi taktılar hiç bişey hissetmiyorum acı olarak fakat benimle uğraştıklarını biliyorum. Doktorumu istedim oda yanındayım önlük giyiyorum dedi ve geldi yanıma konuştuk biraz sonra başımdaki anestezi Dr na kesti dimi diyorum hayır diyor yalan souleme diyorum kesti içimde elleri hissediyorum dedik ve sonra içim boşaldı birden hafiflik geldi ve saniye sürmeden bebeğim ağladı sustu sonra yine agladi. Kan varsa silin dedim çünkü kana dayanamıyorum cesaretli biri hiç değilim yalvardım beni komple bayıltıp yapın diye yapacaz dediler yapmadılar. Anestezi Dr hep kandırdı beni🙈 sonra canımdan olan o bir parçayı gördüm ve ne diyecegimi ne yapacağımı şaşırdım kalp atışında tansiyon da sıkıntı başladı hemen sakinleştirici verip benimle ilgilendiler o sırada bebeğim uslu duruyordu ve giydiriyorlardi. Bebeğimi odaya çıkarırken annemler kapıda görüp esime görüntülü göstermişler ki bebeğim o sırada bir kez öksürme yapmış onun için direk kuvoze aldilar. Tedbir amaçlı.diyorlsr fakat hiç dokunmadım,hiç sevemedim,hiç koklayamadim. Odaya gelince uyuşukluk geçmeye başladıkça ağrılarım arttı çok ağrı sancı çekiyorum üzüntü stres de ayrı yasiyorum eşim yok bebehim yok hiç kucagima alamadım. 4 kes agri kesici yapıldı su hoşaf ve çorba tüketiyorum sadece idrara dahi zor cikiyorum o kadar zorlanıyorum ki inslalah kimse böyle olmaz. Kötü olduğum için bodrum katta bebegimi girmeyey indirmediler ama inşallah bugün eşim gelecek ve dua ediyorum inşallah bebeğimde alıp giderim. Korkmayın ameliyat hiç korkulacak gibi bişey değil aşırı rahat aşırı basit ve aşırı konforlu. Sadece herkesin acı eşiği farklı benim çok olur ağrım sizin olmsyabilir. Hala gaz çıkaramadım çünkü onun için uğraşıyorum biraz. Sutum pompa ile dağılıp gidecek bebegime. Süt yapıcı çay da aldık onu da içiyorum. Bebeğim 18.09.2020 de 13.06 da doğdu 3 kg doğdu halbuki 2500 demişlerdi. SORMAK İSTEDİGİNİZ VARSA SORABİLİRSİNİZ KİZLAR SUAN AGRİLİ OLDUGUM İCİN OLDUGU KADARİNİ ANLATTIM BİZLERE DUA EDİN BEBEGİMLE EVİME DONEYİM TEK İHTİYACİM DUA ALALH RİZASİ İCİN DUANİZİ EKSİK ETMEYİN😔🤲😭