Benim yüksek çıktı canım beslenme veya aldığım vitaminfen kaynaklı olabilir dedi doktorum vitaminleri bıraktım beyaz ekmeği kestim akşam 7 den sonra hiç bişey yemedim özellikle akşam saatlerinde meyve dahi yemek karaciğeri çok yorarmış yakından takip yaptılar sürekli kan verdim bu hafta normale dönmüş çok şükür bide belirti olarak kaşıntım oluyodu bacaklarım kaşınıyodu