Sedaeksii12 Hala bekliyoruz ama psikolojim alt üst. Onca acıya rağmen nts de sancı artmıyor 🥺 38+4 haftalık
HtcGB Artar sancın merak etme hastanede gez dolaş squat yap nefes al ver emin ol bir an da hızlanıyor. Hadi bir avazda inşallah…💕