Zeyzey45 3.gebeligim.ikinciisnde de emzirirken hamile kaldım. Oğlum 26 aylıktı. Doktora danıştım. Aksiyona gerek yok. Fazlasıyla emmiş zaten karnındakine haksızlık olmasın. Kes dediler. Ve kestim. Şimdi 3.ye hamileyim. Oğlum 8 ayı geçti. Bende 6 aylık olmak üzereyim. Hala emziriyorum. Kadın dogumcum kesmelisin bebek her meme başını çektiğinde rahim kasılır. Şimdi sorun olmasa da son 3 ayda erken dogum riski olabilir. Bu riski almayalım kes dedi. Ama oğlum zaten daha çok küçük. Çocuk doktorumuz da yeterli beslendiğin sürece sorun olmaz emzirmeye devam et. Sonra ikisini ikiz gibi emzirirsin dedi. Şuan için emziriyorum hala. Ama birkaç soru oluştu aklımda. Duruma göre bakıp belki kesebilirim bende.