Esra60 benim ilk doğumum ben 2 haftadır 3 cm açılmayla geziyorum doktor bugünden için son tarih dedi bugün baktı benim ne sancım ne suyum geldi o iki haftada 4 cm olmuş,sonra odaya alındım,sizi korkutmak istemem ama o an candan can giden bi ağrı geçince kuş tüyüne döndüğünden ben ne zaman doktor geldi 5 dedi üzüldüm o serum bitince sancım 10 olucak sandım sonda tekrar geldiğinde 8 diyince havalara uçtum ondan sonrası için hiç korkmadım ve çok da kolay oldu suni sancıdan sonra çocuğu doğurmak hiç bişeydi 3500 bekliyorduk 3830 gram olmuş beyfendi rabbim size kolaylık güç versin sonunda çok rahatlıyorsunuz ama sona gelene kadar biraz zor süreç rabbim sabrını veriyor