N8M2702 Kızlar 34 haftadayim, doğuma az kaldı 🙊 Ben yara olma ihtimaline karşı erken başlamak istiyorum krem kullanmaya. Sizin önerileriniz neler? hangisini denediniz, neyden memnun kaldınız bilgi verirmisniz 🥰
Yakamoz__gul N8M2702 ben yara olmaz diye hiç birşey almamıştım. Bebek doğdu emmeye başladı bir ısıtıyor koparacak sandım. Ablam lansinoh almış eczaneden. Yumusatiyordu ama öyle tamamen iyi gelmedi. Gün gun fena olunca hemen gümüş göğüs kapağı aldım. 1 günde fayda etti resmen. Hala isiriyor ama o hassasiyeti açısı kalmadı kapaktan sonra
Hulya_ N8M2702 Kremden ziyade gümüş kapak öneririm doğumdan hemen sonra göğüslerim çok kötü yara oldu krem slikon uç kalkan ne varsa denedik geçmedi sadece gümüş kapak iyi geldi bir kaç gün de iyleştirdi hemen yumusattı
N8M2702 Muberraonur benimd kafam karıştı çok iyi diyende var hiç memnun kalmadım diyende😂 sanırım bünyeden bünyeye farklılık gösteriyor canım 😬
Halidemat N8M2702 krem geçirmiyor bende var boşuna kenarda duruyor ama gümüş kapak aldım makine ile sağıyorum yara olmuyor keşke ilk çocuğumda alsaydım çok acı çekerek bağırarak emzirmiştim
glsm-tzcn N8M2702 canım göğüs ucu için en iyisi ve hızlı etkisi olan saf zeytin yağı krem daha geç iyileştiriyor denemeyle sabit 😊
glsm-tzcn Ve zeytinyağının bebek üzerinde bi olumsuz etkisi de yok göğüs ucu kremleri geç geçiriyo ve bebeği emzirmeden önce göğsünüzü silmeniz gerekir krem olduğu için. Fakat zeytinyağında hem çabuk etkili hemde bebeğe de olumsuz etkisi olmuyor
Hulya_ aysegull23 Bana eşimin kuzeni verdi saolsun nerden aldığını bilmiyorum markası silverette 999 ayar
Muberraonur N8M2702 iyi bi krem zaten kötü değil ama çatlağı iyileştirmiyor sadece oluşmasını önlüyor ve yumuşatıyor emerken acıyı azaltıyor
Yakamoz__gul N8M2702 benim bir günde etkisini gösterdi. Şimdi artık öyle acım yok. Evdeyken kullanıyorum dışarı çıkarken kullanmıyorum. Sert olunca göğüs ucu gibi görünüyor dışardan. Bence kullanımı sana kalmış. İster acı oldukça kullan ister sürekli.