Akşam 10 da yattım ben gece 0020 de sıddetli karın agrısı yla tuvalete gittim ishal olmusum ama, cok sıddetli bir agrım var karnıma bıcak saplanıyor gibi oluyor bazen belime de vuruyor düzensiz aralıkla oluyor agrı yada sancı 1.5 yasında Bi kızım oldugu için gece acile gidemiyorum ne yapsam fayda etmedi. Pirinc unu, kahve limon, havuc, napcamı sasırdım karnımda yukarıda baslayıp asagı da çıkıyor, basına gelen var mı