bernabaskaci Merhaba kızlar, bugün doktor kontrolüm vardı ve geçen ay 16 haftalıkken %80 erkek demisti doktor ama bugün(20.hafta) ise %100 kız diyor şaştım gerçekten kızdır heralde değil mi? Nettir şuan?