Mnp Merhaba arkadaşlar şunu merak ettim; kan sulandırıcı coraspin kullanıyorum. Doğum genelde sezaryen mi normal mi yaptırıyor doktorlar. Kaçıncı haftada bırakılıyor hap 💊
Gly_87 Mnp merhaba aynisini bende merak ediyorum,sabah corasprin,aksam oksapar kullaniyorum.normal dogum istiyorum,bunlar dogum seklini etkiliyormu acaba diye.ay sonunda kontrolum var doktora soracaktim bende.
sukayhanacar Mnp önlem amaçlı kullanıyorum ben bi sıkıntım yok 31. haftayım ve 34. haftada bırakıcaz coraspini dedi doktorum. şimdilik normal doğum görülüyo benim
Prensesimm77 Mnp bende corasprin kullaniyorum yarin 32 haftalik olucaz son bi hapıp kaldi yarindan sonra birakicam kullanmayı inşallah ama doğum şeklini etkilermi bilmiyorum bende normal doğum istiyorum kısmetse
Nurmine Mnp doğum şeklini bilmiyorum ama doktorum 32. Haftada bıraktırdı yani birkaç gün önce. Hem doğumda çok kanama olmasın diye hem de 32.haftadan sonra bebeğin kalbin de olumsuz etki yapmasın diye bıraktırılıyor diye biliyorum.
Efadime Bnm 8 haftalik bnde ayni aspirinle oksaapar igne kullaniuom ne kadar kullancam bilmiyom daha once dusuk yapmistim onlem.amacli dedi ama bilmiyom korkuyorum
Efadime Mnp insallh ne kadr kullaniliyo doguma kadr devam etcekmi ki igne cook yakiyo kolumu acitiyo cok
Mnp Efadime doğuma kadar kullanılıyor diye biliyorum doktor karsr verecek ben iğne değil corsaspin kullanıyorum ama
esrAlp Efadime iğne sezeryan sa bir gün kala bırakıp doğumdan sonra tekrar kullanılıyor yaklaşık iki hafta ile bir ay arası normal doğum da nasıl olur bilemem ama iğnenin etkisi 12 saat zaten sancılar açılmalar belirtiler başlayınca bırakılıyordur
sukayhanacar Mapleleaf hayır iğne kullanmıyorum benim bi sıkıntım yok pıhtılaşma gibi falan. ilk bebeğimi kaybettim gen testlerinde hiç bi sıkıntımız yoktu zaten doktorum önlem amaçlı içiriyo coraspini sadece.
Bebekbal Mnp doğuma kadar kullanılmaz,kanamayı kontrol altına almaları zorlaşır çünkü.en geç 34. Haftada bırakılır
esrAlp Doğum şeklini etkilemiyor zaten aspirin muhakkak doğuma en az iki hafta kala bıraktırılıyor ki benim 32 de bırakılacak iğnenin etkisi de 12 saat zaten sadece iğnenin içinde belden anestezi ile ilgili uyarılar var ilk doğumumda baya bir ısrar ve kavga etmeme rağmen tehlikeliymiş diye anestezi Dr u da kadın doğumcumda kabul etmedi spinal oldum 😅benim çok yoğun enfeksiyonum bardı yoksa normal doğuma alacaktı o yüzden her iki şekilde de doğum oluyor