O anlarda dışarı atın kendinizi.. alışveriş yapın, bebek kıyafetlerine bakın, bi arkadaşınızı çağırın birer kahve için sohbet edin. Zira doğumdan sonra daha çok gelicek o bunalımlar şimdiden zindan etmeyin hayatı😃 keyfini çıkarın hamileliğinizin, eşinize naz yapın falan filan 🙂) ama en önemlisi anı yaşayın kızlar, ruh haliniz sizi değil siz ruhunuzu ele geçirin 😎