Sibelsncar Canım çekirge doruk hastanesine gidiyorum 5.aydayım. Dilek Doğan Baş a. Biz sorduğumuzda 1 ay önce normal doğum epiduralli sezeryen de aynı dedi yanlış hatırlamıyorsam 3500 yada 3800 demişti. Hatta yılbaşından sonra fiyat artacak fln diyince, biz itiraz ettik aylardır geliyoruz düzenli hastanıza da mı bunu yapıyorsunuz fln diyince bir kolaylık olur aynı fiyat uygulanmaz sanırım konuşuruz onu dedi. Ama aritmide olacağına Dilek Hanım a gel. Gerçekten işinin erbabı ve gözleri ışıldayarak işini yapan bir bayan. 20 senelik Dr ve gayet dinamik ve genç. O kadar Dr.a gittim dilek hocamdaki sıcaklık samimiyet bambaşka. İyiki Rabbim karşıma çıkardı tereddütsüz öneriyorum ve doğumun normal de olsa hangi saatte olursa olsun geliyor 💕