Herkeze merhaba ben doktora 2 ayda bir ve yogun adet gorme şikayeti ile gittim bunun yani sira killarimdaki tuyler sariydi oncen belli bile degildi kararmaya ve coğalmaya başladiğini fark ettim. Iki kere hormon testi verdim sonuclarim cook güzel cikiyor. Hic bir sorun yok hormonlarda ama doktor altan bakti ve pkos başlangici var dedi. Pkodan korunmak icin ne yapabilirm ? Başlangiçmiş sonucta ileri evrlerde degil henüz bu evredeyken kurtula bilirmiyim ? Ne bilim kilo versem.mesela ise yararmi cünki evlendiktn sonra 5 kilo aldim vee kilodan oldugunu düsünuyorum şu an 57 kiloyum. Önere bileceginiz bir seyler varmi ?