Hdmir Eveet güzel anneler sezeryan sonrası normal doğum yapmak istiyorum 5 yıl geçti aradan yapma şansımız var mı? Sezeryan sonrası normal doğum yapan var mı aranızda 3.gebeliğim olacak inşallah
Asellim Hdmir merhaba ablam yaptı 4.çocuğunu normal yaptı 3.çocuğu sezaryandı aradan 5yıl geçti doktoru yapabilirsin dedi ve yaptı çok şükür hiçbir sorun yaşamadı