Cgdmuls canım bnde 37+2 yım bnmde karnım gece çok sertleşti ve karın ağrım çok oldu gaz sancısı sandim soda felan içtim yine geçmedi sabaha karşıda belime vurdu ara ara sancı gelip gitti ama düzensiz olarak doktoru aradim hastaneye gel dedi hastaneye gittim sabah ebeler alttan baktı açıklık var dedi sonra nst de sancım çıkmadı daha erken dedi bekleyelim dedi her hamile kadının 1-2 cm açıklığı olur dedi eve gönderdi halen ara ara sancım oluyor ama düzensiz gece 11.30 nişanim geldi ara ara sancım oluyor ama halen düzensiz az önce yine leke geldi bnden