Merhaba, benim şeker yüklemesinde açlık 115 tokluk 224 çıkmıştı. İnsülin başlayalı 1 ay oluyor, şekerden dolayı bebekte 2 haftalık gelişim geriliği vardı. Çok şükür şuan normale döndü ama sürekli diyet yapıyorum sabah akşam kısa süreli insülin her gün saat 22:00 uzun etkili insülin kullanıyorum. Hiçbir şekilde acımiyor o kadar küçük birşey ki hissetmiyorsun bile. Rabbim şifa versin inşallah.