Hatice37 Hlme-26 lierac çatlak önleyici süper bir ürün. 37 inci haftadayım hiç çatlağım olmadı. Kremi sürmediğim bikaç yerimde oluştu birtek. İlki bitti ikincisini kullanıyorum 😊
BebegimleYeniHayat_34 Lıarac sipariş ettim bende 400 ml anca yeter diye düşündüm gelsin direk başlayacağım 13.haftaya girmek üzereyiz yorumlara göre aldım iyi olacağını düşünüyorum