Ben yaptırmadım.. 3 doktora sordum, sonucu değiştiremediğimiz için gerek yok dediler.. ense kalınlığına ve burun kemiğine baktı ve sorunlu gibi durmuyor dediler çok şükür..sorun olursa da başımızın üzerinde yerleri var, Allah’ın hediyeleri olarak gelir dünyaya👼🏻