Aysegungor Arkadaşlar adetime beş gün varken comfort erken gebelik testi yaptım ilk idrarla negatif çıktı bu ay çok hissetmiştim sizce erken mi yaptım var mı umut 😔
zeyzey95 Aysegungor bende bu testle 1 gün geçince yaptım baya silik çıkmıştı geç döllenme olmuş bi kaç gün önce yapsam negatif çıkardı yani. Sende erken yapmışsın en azından 2 gün kala falan yapsan daha iyi olurdu
Kelebenkkk Ben bu testi adetime 6 gun once 4 gun once kala yapmistim negatif cikmisti . Adetim 1 gun gecikince silik cizgi gosterdi. Cok guvenmeyin derim.