bsrkn ben alt açma almıştım servise çıkınca kilot bez istediler eczanemi aradım saolsun onlar getirdi canped marka L bedendi benimkisi boyla değilde kiloyayla alakalı normal bedeninizden 1 beden büyük alın karnınız iniyo zaten bel kısmı lastikli yüksek bel kilot gibi sarıyor sıkmıyor 2 beden bile büyük alsanız karnınızı sıkmaz yani fiyatı da tam hatırlamıyorum ama 40 tl gibi bişeydi sanırım damla falan da almıştık toplu ödedik canm tanıdık eczaneydi