Arkadaslar 6 gun once nırmal dogum yaptım ve halen dıkıslerım agrıyor kesı atılmadı ama bebek bıraz yırttı benı cıkarken ve sankı acıldıgını hıısedıyorum zor oturuyorum ustlerıne ne yapbılırım ne zöan gecer bu artık zor dayanamıyorum ve agrı kesıcı alaam dınermı agrısı bıra