Merveee123 Elfynsmr çok sevindim doktor bulmak cok zor düzcede çağsuyuda pek tavsiye etmiyolar ama doktor iyise denemeye değer. Cok teşekkkürler
Humaninannesi20 Ben Şükrü beyin hastasıyım Esma hanımı hiç duymadım da Ayten hanıma gidenlerden iyi diye duydum
Elfynsmr Merveee123 evet bi kaç kişiye denk geldim ben hastaneden ötürü acaba diyen ama doktordan yana acabanız olmasın