Tedavi olmanız gerekiyor evet kist için benim de sağ yumurtalığım da kist vardı ama bu hamile kalmama engel olmadı fakat şöyle bi durum var ben adet oluyordum ama 37-35-38 günde bir olan düzensiz adetlerim vardı ilaç da kullanmadım bunun için doktor 6 ay boyunca deneyin eğer 6 ayın somun da olmazsa o zaman tedaviye başlarız dedi biz çok şükür denedik oldu ilk ayda ne olur ne olmaz diye komtrole gitmiştim ama ben hamile kalmaya karar vermeden 1 ay önce her öğlen kendime testere dişli aslan pençesi çayı demleyip içiyordum hem yumurtalık kistine çok iyi geliyor hem de hamile kalmayı kolaylaştırıyor