kubuduru Kızlar kızıma Nil İpek ismini düşünüyorum bu ara sizce nasıl isim gerçek fikrinizi söyleyin lütfen olumlu olumsuz açığım fikirlere
Nil_ kubuduru benim ismim nilay eşiminki durukan ,ben de nil duru koymak istıyorum ama eşim “aylina” isminde ısrarcı hayırlısı bakalım 😊
gul9686 Ben nil ismini cok beğenemiyorum ama ipek ismi cok güzel saf yumusacık anlamı uyandırıyo bende niyeyse🥰 bence sadece ipek bile koyabilirsiniz 😍 kuzenimde kızının adını ipek koydu o koymasaydu ben koyardım😬
gul9686 kubuduru bende duru ismini cok seviyorum Allah kısmet ederde kızım olursa duru ya da ilay koycaz inşallah. Carsamba kontrolümüz var bakalım ne dicek cinsiyeti icin🙈