Merhaba kızlar 35 haftalık hamileyim 1 de oğlum var 2 yaşında oğlumda doğumum zor oldu aslında çok kolay olucaktı açılmam vs herşey güzeldi ama ben muayene ettiremiyodum kendimi o sedyeye çıkıp bacaklarımı açamıyodum korkuyodum utanıyodum birde sancım vardı ağrı sızı derken çocuk kanala indiği içim sezeryana alamadı doktor beni bayıltıp vakumla çektiler oğlumu şimdi tekrar hamileyim ve korkuyorum oğlum çok arsız sezeryan olursam beni yatırmaz rahat vermez kucak ister hoplar zıblar normal doğurmak istiyorum ama çok korkuyorum ne yapayım akıl verin lütfen