Arkadaşlar 2 gün önce kahverengi lekelenmelerim yerini normal adet kanaması gibi pembeli kırmızılı kanamaya bıraktı bildiğiniz adet oluyorum gibi kanamam geldi ama hiç ağrım yoktu gecesine acil kadın doğuma gittim alttan muayene etti bebeği gördü kalp atışlarınıda net göremedi var yok arası gibi bişey dedi bebek biraz buyumus 6+2 dedi eşimle bendede kan uyusmazlıgı oldugunu söyledim iğnesini vurdu progestan verdi ya düşük tehlikesi yada yerlesme kanaması dedi bol bol istirahat ediceksin dedi ilacı kullandım ama kanamam devam ediyor arada pıhtı pıhtı geliyor fakat ağrım yok aynı durumla karşılaşan oldumu hiç acaba düşücekmi tutunacakmı arafta kalmak öyle kötü ki Allah yardımcımız olsun🤲🏻