Arkadaşlar cumartesi günü yarın 40 haftam doluyor bugun muayene oldum ve doktorum bebek kilo alımını durdurmuş geçen hafta ki kiloyla aynı beklemenin anlamı yok suni sancı vererek alalım dedi bebek kanalda ama sancım yok bu şekilde dogum yapan var mı veya bilgisi olan var mı?