Kizlar merhaba bugun kontrolum vardi ve doktor detayli usg yaptirmak isteyip istemedigimi sordu ,bende ne oldugunu sordum ,ic organlarin incelenmesiymis ,ama su anda 21. Haftamdaym 22. Haftanin sonuna kadar yaptirmam gerektigini soyledi ,bu dogru bir bilgimi yani ben ornegin bunu 25. Haftada yaptiramiyor muyum ,ve bu detayli ultroson dedigi sey 4 boyutlu ultroson mu ,ne yapacak detaylida