bnmde karnım dün gece çok sertleşti ve karın ağrım çok oldu gaz sancısı sandim soda felan içtim yine geçmedi sabaha karşıda belime vurdu ara ara sancı gelip gitti ama düzensiz olarak doktoru aradim hastaneye gel dedi hastaneye gittim sabah ebeler alttan baktı açıklık var dedi sonra nst de sancım çıkmadı daha erken dedi bekleyelim dedi her hamile kadının 1-2 cm açıklığı olur dedi eve gönderdi halen ara ara sancım oluyor ama düzensiz şuan 37+1 şuanda 23.30 da nişanim geldi sizce doğum belirtisi mi bunlar