Merhaba arkadaşlar 19 haftalık hamileyim. Bu gebeliğimden önce trizonomi 13 -18 teşhisi konuşan bir düşüğüm oldu. Bundan dolayı doktorum bu gebeliğimde ikili test istemedi direk genetik test yaptırmamı önerdi. Eşimle karar verip nace testi yaptırdım. Testin sonucu yurtdışından geldiğinde dünyam tekrar başıma yıkıldı. Sonuca göre Turner sendromu çıktı. Ve %99 doğruluk sadece %1 yanılma olabiliyormuş. Doktorum perinatolojiye yönlendirdi ayrıntılı inceleme için herşey normal görünüyor bebek te görünen herhangi bir sıkıntı olmadığını belirtti. Ama kesin %100 sonuç isterseniz amniyosentez yaptırabilirsiniz dedi. Amniyosentez denince aklıma ilk gelen ya bebeğim düşerse. Ama 9 ay böyle geçmezdi zor bir karar vererek amniyosentez yaptırdık ama sonuç ne olursa kabulümüz dedik eşimle . 🤲 amniyosentez sonucumu 3 hafta bekledik ve bugün sonuçlarım I aldık . Çok şükür normal çıktı bebeğim sağlıklı🤲🤲🧿 buraya yazmamın sebebi genetik test lerin sonucunun net olmadığı yanılttığı böyle bir test yaptırırsanız sonucunuz olumsuz gelirse hemen ümitsizliğe düşmeyin. Amniyosentez i de eğer doğru hekimde yaptırsanız herhangi bir tehlikesi kesinlikle yok. Genetik testler biraz para tuzağı maalesef. bütün gebeler sağlıkla bebişlerini kucaklarına alsınlar inşallah🤲