Her hamilelik her öykü farklı kimisinin lekelenmesi kanaması düşükle sonuçlanır kimisinde sonuçlanmaz. Kiminin hiç kanaması olmaz ama bebek hayatta değildir. Şuan 10 haftalık korku dolu bir hamilelik geçiren biri olarak. Olumlu yada olumsuz birbirimizle benzeşen şeyler olsada aynı değil hiç bir şey. Benim ilki düşük oldu korku ve evhamda zirvedeyim. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun. Korkmayın olacağın önüne geçilmiyor. Ama onda öle oldu diye sizdede aynı olmaz. Her şey iyi olsun🍀💐🙏 Tüp bebekle hamile kalıyorum zorlu bir süreç.