EsmaAsena tabi anlatayım benim gebelik şekerim vardı ve 35 kilo alarak 115 kiloya kadar çıkmıştım artık ayaklarım kemdini taşıuamıyordu açılmam yoktu bebek dönmemişti ama hala normal doğum olsun diye uğraşıyorlardı bende normal istemiştim ama olmayıncada olmuyor bazı şeyler beni doğumhaneye aldılar 1 gece boyunca açılma olsun diye yürüttüler yürğyemiyorum diyorum bakan yok yardım eden yok aldılar içeri bırakmıyorlar ailemden 1 kişiyi bişe göstermediler sabaha kadar ağladım yan oda da normal doğum yapanlar var sesleri geliyor bağırıp çağırıyorlar o gece benim için kabustu neyse sabah oldu ve ben 40+1 olmuştum şekerim bebeğime geçmek üzereydi seni uzaman görecek ve onay verirse sezaryene alınacaksın dediler tabi 24 saatten beri açım ve konuşacak halim bile kalmadı. Sabah oldu saat 9 da uzaman geldi beni görünce şok oldu tabi ayaklarım şiş kilom fazla uzaman doktor dönüp doktorlara sadece şunu söyledi bu anneyi neden bu kadar beklettiniz halini görmüyomusunuz şeker bebeğe geçtiyse hanginiz bunun vebalini üstüne alacak dedi ve hemen sezaryene alınsın dediler. O kdar sevindim ki artık acılarımdan kurtuluyorum diye sonra ameliyat haneye gittik belden uyuşturdular ama ben geç uyuştum bir süre uyuşmadım daha uyuştuktan sonra ameliyat başladı ilk başta keleri hissediyordum fakat ağrı sızı yoktu taki bebeği çıkarana kadar şimdi bebeği çıkarıyorlar dedi hemşire ve o an benim uyuşmam geçti ben tamamen ayıldım resmen haykırmaya ağlamaya başladım canım yanıyor uyutun diye bebeği çıkarmadan uyutamayız bebek riske girer dediler bebek çıkana kadar ağladım bağırdım kızımı gördüm en son ve beni uyuttular uyandığımda boğazlarım ağrıyordu ağlamaktan bağırmaktan. Benim bu şekilde oldu ve ben ikinciye hamileyim aynısı olacak diye düşünmekten psikolojim bozulmak üzere resmen umarım kolaylıkla atlatırım bunu