Misssimsek 2020ARALIK 2 ay önce kadriye hanimda genel anestezi ile sezeryan oldum. Çok memnun kaldım. Takip li doktorum o değildi ama gece acil.gidince ona denk geldim. Pandemi olmasaydı tatlı yada çikolata ile tesekkur e gidecektim.