Sultan_Kocyigit03 Merhaba hanımlar 24 +3 günlük hamileyim son 3 4 gündür akşamları gazım oluyor ve ayriyetten kabızlık cekiyorum ikisi için ne yapabilirim kaç gündür mahvetti beni önerilerinizi bekliyorum özellikle çabuk sonuç gösteren şeyler olursa mutlu olurum😊
MiniKaya Sultan_Kocyigit03 canım bendede vardı doktorum ilaç verdi ama ilacı almadan önce aktivia prebiyotik yoğurt al ve ye iyi gelmezse ilacı kulalnırsın dedi yer yemez hemen çıktm tuvalete dene istersen
NaimeYilmaz Sultan_Kocyigit03 Probiyotik kullanın. Haftada 1 kefir, her gün 1 kase yoğurt. Yoğurdun içine yulaf, kimyon ve zeytinyağı ilave edin. Aç karnına armut yiyin. İyi gelecektir.
NaimeYilmaz Sultan_Kocyigit03 Yoğurt tarifi işe yarayabilir o zaman. Gaz sorunu azalınca içersiniz yine. 🤗
MiniKaya Sultan_Kocyigit03 geçer umarım canım gaz sancısıda kötü oluyor bebeğin hareketleri bile azalıyor bende 🤦🏻♀️
Sultan_Kocyigit03 MiniKaya belkide gazdan dolayı hissetmiyoruz olabilir bebegim erkek karnımın alt tarafı geniş sadece üst kısmı midemle beraber şişti resmen top gibi oldu şuan hala geçmedi sıkıntım malesef